vineri, 15 februarie 2008

Viteza OMucide

... şi chiar destul de des, chiar şi dacă ai mercedes. Am o mare întristare când văd pe autostradă maşini care trec pe lângă mine şi nici nu reuşesc să le văd numărul. Nu pentru că sunt eu chior sau am băut prea mult lichior, şi nici pentru că nu mă uit, ba mă uit, adică încerc dar la unii chiar nu reuşesc. Motivele în principiu le ştim cam pe toate, se prea poate. Păi unul ar fi graba, da, aşa e graba care la ei nu strică treaba, ci tabla. Păi mi se pare corect când pleci la mare şi rulezi cu peste 180kmh ca să nu te depăşească soarele şi să pierzi un kil de bronz pe ţeasta ta de şmecher. Sau poate că te grăbeşti să faci pipi la destinaţie. Un alt motiv şi cred că este cel mai întemeiat este să depăşeşti că doar nu degeaba ţi-ai luat ceva cai putere sub curu` tău grăbit. Aşa de frumos e să depăşeşti, mai ales o maşină mai puternică decât a ta, încât eşti în stare, că sigur eşti tu în stare în vreun fel, să faci şi imposibilu` că de, doar te grăbeşti ne-am prins noi mai sus. Iar dacă are curaj cineva să stea în faţa ta, maşina e dotată cu flashuri şi mai târziu rămân doar leşuri. Te-ai gândit vreodată să o laşi mai baltă? Acum o săptămână am luat de undeva de pe lângă Lehliu la autostop, un tataie la vreo 70 de ani că mă plictisisem să ascult muzică. Din vorbă în vorbă am aflat că a avut şi el o maşină nouă cu un an în urmă pe care a vândut-o, că de era prea bătrân (şi-a dat seama el într-un final). În timp ce încerca să priceapă de ce merg aşa încet, adică aprox. 100kmh, cam atât era legal prin zonă :D, începe să îmi povestească cum mergea el anul trecut (când era mai tânăr), nu prea o lăsa sub 70kmh. Întreb, 70?? Nuuu,... 170 mă corectează nea Schumarin. Ei! Aşa da tataie. Cică odată mergând pe autostradă, tot aşa niţel grăbit, l-a oprit poliţia să vadă de ce şuieră aşa tare. - Aloo, tataie ce faci bre `mneata acolo, un` te grăbeşti în halu` ăsta? Uite testam şi io maşina că abia mi-am luat-o şi mă gândeam să văz şi io ce ştie. Hai dă şi matale 200 dă mii că doar nu vrei să îţi luăm permisu` că de altu` sigur nu mai faci rost vreodată. A dat tataie banu` şi a tulit-o mai departe. Nu l-am mai întrebat cât timp a mai tot testat maşina. Mi-a dat el de înţeles că îi place să testeze mereu. De altfel, la Bucureşti mi-a făcut o urare: Mergi tată încet că viteza nu e bună! L-am întrebat de unde ştie. Voi ştiţi?

3 comentarii:

roxxxybel spunea...

eu am aflat ca nu e bine sa te misti cu viteza pentru atunci pierzi timp. adica mi-a explicat mie cineva ca pentru cei care se misca cu viteza luminii, sau ceva in apropiere de ea, pierd la propriu foarte mult timp.

eu vreau sa profit de timpul pe care el am asa ca fara viteza

lol

Radu Eftimie spunea...

Bafta si sa ne mai auzim, macar pe bloguri. Dom'le ce vremuri... alea de la CNeu

Cristean spunea...

bai, tu de ce nu mai scrii?