joi, 14 februarie 2008

Teama de Matizu` rosu

Ai reuşit să ajungi vreodată la servici conducând o maşină oarecare, cu un număr oarecare, cu un sex oarecare, cu o culoare oarecare, fără să înjuri? Dacă da, erai cumva tractat, de soartă demoralizat, aveai o zi în care chiar credeai că nu eşti deloc stresat? Sau pur şi simplu nu ai întâlnit Matizu` roşu, pe strada, pe zebră, lângă parcare? Dacă totuşi insişti că da, treaba ta, nu e nici vina mea nici a ta, pur şi simplu încerci sa fi un om mai bun, parerea mea! Dacă nu, bine ai venit în club, chiar daca nu e două noaptea. Că să încep în sfârşit, şi coerent, discuţia,... întreb: tu ăasta cu matitzu roşu, de ce gâtu mătii nu stai acasă, de ce dracu nu te duci la job cu o geantă sau o plasă, de ce nu încerci să înţelegi că pentru tine reatebeul este ca o salvare, ai încercat măcar, oare? De ce este aşa de greu să îţi dai seama că nu o să îţi învingi niciodată teama? Eşti cumva berbec (oaie), ai capu` sec, crezi că nervii trec când te văd mergând pe 2 benzi (care poate ai crezut că sunt desenate) , cu 12km pe oră, vorbind cu mobilu` despre erecţia timpurie de acu două zile a prietenei tale, care are vina majoră că problemele ei sexuale afectează circulaţia rutieră. Mă întreb dacă ţi-ar fi zis ca nu i-a venit ciclu` ce ai fi făcut? Sper că nu ai fi tras de volan disperat spre mine, sau spre vreun stâlp! (mă rog, varianta cu stâlpu era de înţeles)
Auzi mă, tu-ţi grebla mătii de tentativă de şofer? Păi nu, nu auzi, că ai margarină în urechi. Nici de văzut nu cred ca vezi bine! Ai ochelarii aia omologaţi? Sau sunt ochelari de soare? Nişte ochelari de maşină nu ai încercat. Pleci cumva seara la servici ca să ajungi la 9 cu curu` pe birou sau erai doar în trecere când ai blocat toata strada o oră ca să întorci, uitând că nordul nu e spre sud! O să umpli youtubu cu tine la volan, făcând diverse manevre pe care nici Sergiu Nicolaescu nu are curaj sa le facă! Ai Casco? Dacă da, încetează! S-ar putea să te alerge prin curtea şcolii să îţi fure carnetu de şofer efemer! Mă rog, nu am nimic cu tine, acu zău! Dă-te-n pula mea! Sper că nu te-ai simţit nici jignit, nici pricăjit, nici neisprăvit, poate puţin de nestăvilit, ambiţios, te rog mergi mai des pe jos! Aaa, nuuu, nuuu târâş, că se împiedică lumea de tine!

P.S. Din cauza ta plătesc eRCeAul mai mult. Sincer!

3 comentarii:

geomateo spunea...

dai dovada de un umor la care nu ma asteptam, o sa fiu cu ochii pe tine, esti periculos!

Ratava S'Navzar spunea...

asta cu "Dă-te-n pula mea!" mi-a placut.
dedic acest blog tuturor pizdelor posesoare de carnet de conducere si airbaguri decoltate. precum si jmekerilor de doi lei, frecatori de stromleag, care merg in gipane ca dupa mort: pe doua benzi odata, cu 30 km/ora.

gabone spunea...

bun articolul cu matizul, dar :D in pula mea, nu e valabil numai pt. matiz:)
pe mine cel mai tare ma enerveaza pustimea angajata la "o firma de distributie", indiferent ce masina conduce, stii tu genul, cacatii aia geluiti, manele la maxim si teribilism cat incape.
pe aia i-as bate pana m-ar durea... in pula:D