joi, 14 februarie 2008

Taxa pe parcare

Da. Îmi doresc o taxă pe parcare. Nu pe parcarea laterală, longitudinală şi nici perpendiculară ci o taxă pe orice fel de parcare, bineînţeles în funcţie de dimensiuna maşinii, regimul ei de parcare etc.
Gata. Deja mi-am luat câteva înjurături masive dar sper nu decisive. Păi cum altfel să scap eu de cele cinci maşini parcate (înşurubate în asfalt) pe Pantelimon în ordinea numerelor de pe spate (care are): o dacie din 1962 colecţia de vară care e priponită acolo de un veac, un merţan care nu ştiu ce culoare are şi câte roţi are exact, o skodă ieşită la pensie şi nu numai, cred că a şi decedat şi încă două dăciuţe care nici ele nu mai ştiu dacă afară plouă sau ninge. Astea sunt toate cinci una lângă alta, că aşa exemple sunt mult mai multe ştiţi şi voi că aveţi şi voi bloc. Şi uite aşa mă chinui în fiecare seară să găsesc un loc de parcare, mă tot răsucesc pe ici pe colo mai înjur niţel stau la pandă să plece vreunu` la Cora să îi iau locul (sau să îl fur, aşa crede el deşi locurile pe acolo nu se pot închiria, dar e locul lui ştie el sigur). În cazul în care proprietarul (dacă se mai poate numi aşa) mai trăieşte, uitându-se pe geam la „maşina” lui ar fi pus să plătească o taxă pe parcare cum ar fi? Ar fi foarte bine şi corect! La câte taxe plătim, măcar asta mi se pare coerentă! Şi uite aşa va fi nevoit să îşi ducă jucăria la tranşat, mai ia şi el un ban. Dar nu! De ce să o ducă omu` la remat când poate să aibă impresia că are maşină? Pentru că legea deocamdată îi dă voie să ţină tabla acolo câte mii de ani vrea el. Decât să ducă hoitu` la fiare vechi şi să îşi ia colea câţiva roni, mai bine rămâne el cu maşină (el aşa îi zice) să îi dea cu lac (apă cu praf) zilnic, ca să ţină cât mai mult şi să uite până şi el ce culoare are fostul lui bolid pe patru roţi, şi asta dacă la fel mai ţine minte cu câte roţi a fost ea dotată odată.

2 comentarii:

geomateo spunea...

bah daca schimbanpulameadizainu si-ti promit ca te citesc veci. ce faci tu aici seamana a editorial. cred ca fac ce fac si te imping cu sila in paginile unui ziar .
PE BUNE!

gHOST pRIDER spunea...

Gata s-a schimbat!